Kundeportal
I Ragn-Sells As sin kundeportal kan du administrere din avfallsløsning.

Hva er kundeportalen?

Kundeportalen er en gratis tjeneste for alle våre kunder, her har du full oversikt over din avfallsløsning og kan enkelt administrere denne uten å ta kontakt med oss.

Du kan bestille tømminger, og se dine aktive og historiske ordrer, avfallsstatistikk og andre dokumenter som fakturakopi m.m. I tillegg kan du reklamere og se avvik på dine tidligere ordre.

Hvordan opprette bruker i kundeportalen?

For å opprette bruker i kundeportalen må du være kunde hos Ragn-Sells. Velg registrering på forsiden og legg inn kundenummer og fakturanummer. Våre ansatte vil så se over at all informasjon er riktig før du får tilgang til alle funksjoner. 

Kundeportal på mobiltelefon

Benytt kundeportalen på din mobiltelefon for å enklere kunne administrere din avfallsløsning. Via mobil kan du enkelt bestille tømming eller utsett av utstyr direkte fra anlegg eller arbeidsplass.

Slik setter du opp kundeportalen på mobiltelefon (Android / Iphone)

Steg 1

Gå inn på portal.ragnsellsgroup.com/no via mobil.

Steg 2

Android: Trykk på menyen (tre prikker) oppe til høyre. 

Iphone: Trykk på tegnet nede i midten.

Kundeportal-illustrasjon1.png

Steg 3

Android: Velg "Legg til på startsiden".

Iphone: Velg "Legg til på Hjem-Skjerm".

Kundeportal-illustrasjon2.png

Steg 4

Tilpass til ønsket navn og lagre ved å trykke "Legg til".

Snarveien vil legge seg på skrivebordet til mobilen og se ut som en App.

Kundeportal-illustrasjon3.png