Skjema for reklamasjon
Ragn-Sells skjema for reklamasjoner.

Skjema for reklamasjoner

Alle henvendelser vedrørende reklamasjon og klage kan gjøres via kundeportalen eller skjemaet nedenfor. Vi svarer deg så fort som mulig mellom 07.00 og 16.00 på hverdager.

Reklamere via kundeportalen

I kundeportalen kan du registrere reklamasjoner på faktura. Dette gjør du ved å gå til kundeportalen under "Faktura". Deretter klikk på (+) på aktuell faktura. Her får du også status på de reklamasjonene du registrerer via portalen. 

Dersom du vil reklamere på en ordre kan du gjøre dette under "Hendelser" i Portalen

Dersom du ønsker å reklamere på noe annet enn faktura, ordre eller du er privatperson, benytt skjemaet nedenfor

Ragn-Sells lagrer og bruker opplysningene du fyller inn i dette skjemaet slik at vi kan svare på din henvendelse, og eventuelt muliggjøre leveranse av en bestilling.