
Hva er kundeportalen?
Kundeportalen er en gratis tjeneste for alle våre bedriftskunder, her har du full oversikt over din avfallsløsning og kan enkelt administrere denne uten å ta kontakt med oss.
Du kan bestille tømminger, og se dine aktive og historiske ordrer, avfallsstatistikk og andre dokumenter som fakturakopi m.m. I tillegg kan du reklamere og se avvik på dine tidligere ordre.
Hvordan opprette bruker i kundeportalen?
For å opprette bruker i kundeportalen må du være kunde hos Ragn-Sells. Velg registrering på forsiden og legg inn kundenummer og fakturanummer. Våre ansatte vil så se over at all informasjon er riktig før du får tilgang til alle funksjoner.
Kundeportal på mobiltelefon
Benytt kundeportalen på din mobiltelefon for å enklere kunne administrere din avfallsløsning. Med mobiltelefonen kan du enkelt bestille tømming eller utsett av utstyr direkte fra anlegg eller arbeidsplass.
Slik setter du opp kundeportalen på mobiltelefon (Android / iPhone)
Steg 1
Gå til portal.ragnsellsgroup.com/no med din mobiltelefon
Steg 2
Android: Trykk på menyen (tre prikker) oppe til høyre
iphone: Trykk på tegnet nede i midten

Steg 3
Android: Velg "Legg til på startsiden"
Iphone: Velg "Legg til på hjem-skjermen"

Steg 4
Tilpass til ønsket navn og lagre ved å trykke "Legg til", snarveien ligger nå på skrivebordet på mobilen din med utseende som en App
